ASSA ABLOY DE6190AR automatisk fastholdelsessystem er designet til at klare sikkerheden på alle tidspunkter, ved at minimere risikoen for ulykker og skader i forbindelse med læsseprocessen.
Forebyggelse af utilsigtet bevægelse
Den runde blokeringsarm i ASSA ABLOY DE6190AR automatisk fastholdelsessystem, fanger lastbilens hjul og forhindrer utilsigtet bevægelse af lastbilen under af- og pålæsning. Utilsigtet krybning er umuligt, og køretøjet kan ikke køre afsted under processen.
Med en konstant fastholdelseskraft under hele processen er det sikkerhed, du kan stole på.
Nye funktioner og fordele
Den tovejs slusestyring indebærer, at dockporte ikke kan åbnes, før fastholdelsessystemet er på plads, og blokeringsarmen fjerner sig først fra hjulet, når dockporten er lukket.
Med dette system kan arbejdet først påbegyndes, når en lastbil er tilbakket sikkert, og lastbilen kan ikke køre, før det er sikkert.
Tillægs funktion, sensor som forebygger skader på stænklapper
ASSA ABLOY DE6190AR automatisk fastholdelse er også egnet til lastbiler med læssebagsmæk, i kraft af den nye bevægelige registreringsarm. Den bevægelige arm lægger sig pænt ned langs med fastholdelsen, når den ikke er i brug, og forhindrer skader på lastbilens hjul eller bagsmæk. Med tillægs funktionen "stænklapføler" undgås potentielle skader på lastbiler med lange stænklapper.
Nem installation
Installering af ASSA ABLOY DE6190AR automatisk fastholdelses system kræver minimale bygningsforberedelser og bruger begrænset indvendig plads, med hydraulikenheden placeret på selve fastholdelsessystemet.
Så for maksimal sikkerhed ved dine læsseramper, behøver du ikke se længere end til ASSA ABLOY DE6190AR automatisk fastholdelsessystem.
Manuel fastholdelse
Som en alternativ sikkerhedsløsning har vi også ASSA ABLOY DE6090MR Manuel fastholdelse. Det tilbyder samme funktionalitet, bortset fra at blokeringsarmen til trailerens baghjul fastgøres og frigøres manuelt.
Det manuelle system indeholder desuden en tovejs slusestyring, som indebærer, at dockporten ikke kan åbnes, før fastholdelsessystemet er på plads, og blokeringsarmen kan først trækkes tilbage, når dockporten er lukket.