Jesper Christensen - Account Manager

/AAES/DK/Images%20of%20sales%20rep%202020/Jesper%20Christensen_www.png

ASSA ABLOY Entrance Systems bød 1. marts 2021 velkommen til endnu en kollega i afdelingen for automatiske dørsystemer.

Ricky Stensgaard - ansøgningsprocessen og den første måned:

Allerede fra start udmærkede Jesper Christensen sig i topppen af ansøgerfeltet som en teknisk velfunderet og stærk kommerciel profil. Jespers indsigt og erfaring i at drive teknisk salg og rådgivning fra lignende branche, kom tydeligt til udtryk under jobsamtalerne, test og referencer.

Vi kan allerede nu efter en måneds tid mærke, hvordan Jesper løfter opgaverne med det høje faglige niveau og engagement, som ASSA ABLOY målrettet stræber efter til glæde og gavn for vores kunder.

Som ansvarlig for afdelingen glæder jeg mig til at være en aktiv del af Jespers fortsatte udvikling og ønsker Jesper velkommen til teamet.

Ricky Stensgaard – Salgschef.

Jesper Christensen - hvorfor og hvordan hos ASSA ABLOY Entrance Systems:

Efter en lang årrække i sikringsbranchen hos førende virksomheder, havde jeg lysten til at lave et brancheskift. Jeg har de sidste mange år hørt tidligere kollegaer og netværket generelt omtale ASSA ABLOY positivt. Da muligheden opstod for at komme med ombord, var mavefornemmelsen hurtigt rigtig god.

Jeg har allerede efter den første måneds tid erkendt at der bag begrebet: ”dørautomatik”, ligger en dybere videnskab og know-how før den optimale dørløsning kan leveres. Det åbner muligheder for at rådgive og levere løsninger, som i høj grad baseres på kvalitet og service frem for pris alene. I tidligere jobfunktioner har min opgave været at vide lidt om mange produktområder. Stillingen som Account Manager hos ASSA ABLOY Entrance Systems adskiller sig og bære langt mere præg af en specialist funktion. En funktion der i den grad tiltaler mig, da det giver mulighed for at skræddersy hver enkelt løsning til kundens specifikke behov.

Jeg er blevet taget rigtigt godt imod på trods af lidt svære omstændigheder med Covid-19, som stadig er en aktiv spiller i samfundet. Min uddannelsesplan har omfattet samkørsel med vores serviceteknikere, installationsmontører og mange hands-on opgaver i marken. Den del, sammenholdt med den tekniske undervisning i produkterne, har gjort at jeg føler mig rigtig godt klædt på. Sidst, men langt fra mindst, har kollegaerne taget rigtigt godt imod mig hvilket har betydet for mig i en opstart i en ny virksomhed og branche.

 

Har du brug for hjælp og rådgivning til et projekt så kontakt Jesper på:

Mobil: +45 40 87 77 77

Mail: jesper.christensen@assaabloy.com