Servicekoordinator, vikariat

/AAES/DK/Billeder_stillingsopslag/lwwh2.jpg

ASSA ABLOY Entrance Systems, Hobro

ASSA ABLOY Entrance Systems er Danmarks førende leverandør af automatiske indgangs- og udgangspartier, samt industrielle docking- og portløsninger – vi er også kendetegnede ved et højt aktivitets- og serviceniveau målrettet vores kunder, som vores teknikere servicerer og besøger jævnligt.

Hos ASSA ABLOY implementerer vi for tiden nyt ERP-system, og i den forbindelse har vi behov for ekstra ressourcer. Der er tale om et længerevarende vikariat hvor den endelige længde aftales ved ansættelse.

Vores nye servicekoordinator kommer til at indgå i et stærkt team, hvis primære arbejdsopgaver er koordinering af daglige serviceopgaver for vores teknikere. Her skal hverdagen optimeres og planlægges optimalt for at skabe værdi for såvel kunde som ASSA ABLOY og kollegaerne.

  • Er du typen der er mere detaljeorienteret end gennemsnittet?
  • Værdsætter du kvalitet og faglig ekspertise?
  • Formår du at skabe operativ effektivitet med skarp planlægning og overblik?

   er det dig vi søger!

 

Arbejdsopgaver 

  • Koordinering af servicejob
  • Koordinering af teknikere og akutte opgaver
  • Planlægning af ferie for egne teknikere
  • Bestille materialer 
  • Fakturering og kreditering

Vi forventer, at du  

  • Er serviceminded med gode kommunikative færdigheder
  • Er detaljeorienteret og kan fokusere løsninger i højt tempo – mens du leverer kvalitet
  • Indeholder masser af energi og godt humør
  • Er ansvarsbevidst og løsningsorienteret
  • Er superbruger af Office-pakken
  • Gerne erfaring med AS400 eller AX
  • Taler og skriver engelsk et fornuftigt niveau 

Vi kan tilbyde dig 

  • Gode kolleger, som skaber resultater sammen
  • En international virksomhed i udvikling
  • Et godt arbejdsklima, med trygge rammer og en uformel omgangstone
  • Gode lønforhold, pensionsordning samt sundhedsforsikring
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling  

 

Vi indkalder løbende til samtaler og forventer at have fundet den rette kandidat hurtigst muligt.

Din arbejdsplads bliver vores kontor i Hobro, og jobbet er 37 timer pr. uge
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR Manager, Kim Jakobsen, tlf. 60330905.

Ansøg stillingen her