Account Manager

/global/scaled/1000x435x0x66x1000x435/AAES-DK-Billeder_stillingsopslag-Landskrona_0058.jpg

ASSA ABLOY Entrance Systems, Fyn og Sønderjylland

ASSA ABLOY Entrance Systems er Danmarks førende leverandør af automatiske indgangs- og udgangspartier, samt industrielle docking- og portløsninger. Vores nye salgskonsulent får ansvaret for salg af automatiske dørløsninger, hvor vi tilbyder et unikt og komplet produktsortiment til vores kunder.

Vi søger en selvkørende Account Manager med et stort drive. Du får ansvaret for at vedligeholde og udbygge en ambitiøs kunde- og produktportefølje, hvor du får gode muligheder for at udvikle salget, styrke kunderelationerne og samtidig opnå dine egne salgsmål.

Stillingen refererer til salgschefen og du bliver en del af et kompetent salgsteam, som alle har høje forventninger til egen indsats. Med udgangspunkt fra egen bopæl til primært distrikt Fyn og Sønderjylland, skal du selvstændigt planlægge og udføre dine arbejdsopgaver. Hverdagen vil hovedsagelig være hos kunderne, hvor du skal rådgive omkring valg af de rigtige løsninger ud fra kundens behov. Du skal også arbejde tæt sammen med entreprenører, bygherrer, arkitekter mv, for derigennem at nå slutbrugerne.


Dine primære arbejdsopgaver:

  • Selvstændig bearbejdning og udvikling af nye og eksisterende kunder
  • Afdækning af potentielle kundeemner
  • Udarbejdelse og forhandling af tilbud
  • Rapportering og indtastning i CRM-system


Salgsprofil med erfaring fra komplekse salgsprocesser:
Det er essentielt for succes i jobbet, at du kan drive en løsningsorienteret salgsproces. Du fremstår, som en stærk rådgiver, så kunden oplever kvalitet, og ser den reelle værdi i løsningen. Som Account Manager har du solid erfaring og dokumenteret succes med projekt- og løsningssalg. Du yder salg og service på både den kommercielle og tekniske side af et salg i et dynamisk marked.

Du er yderst selvkørende, nytænkende og indeholder masser af energi og vedholdenhed til at tage det ’lange seje træk”, hvor din motivation stiger i takt med at resultaterne kommer. Byggeteknisk indsigt samt tegningsforståelse er en fordel – men ikke et krav.

Du er fortrolig med MS Office-pakken, ligesom du finder det naturligt at anvende CRM-system som værktøj for struktur i forbindelse med din salgsstyring og rapportering.
Du taler og skriver dansk flydende og engelsk på et rimeligt niveau.

 

Vi tilbyder en hverdag med højt til loftet gode arbejdsvilkår samt:

  • Konkurrencedygtig lønpakke efter kvalifikationer
  • Firmabil på hvide plader
  • Sundhedsforsikring og pensionspakke


Ansøgning og yderligere information:
Brænder du for at gøre en forskel, og har du ovennævnte kvalifikationer, ser vi frem til at modtage din ansøgning. Ansøgningsfrist er den 28.2.2020.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Salgschef Ricky Stensgaard på telefon: 30 91 70 79 efter uge 7.

Ansøg stillingen her