Mød Lennarth - vores nye Service Manager

/global/scaled/640x278x0x14x640x278/AAES-DK-Nyheder-IMG_4222.jpg

Lennarth er regional Service Manager på Sjælland og øerne, og har været en del af ASSA ABLOY Entrance Systems i 6 måneder. Vi har mødt ham til en lille snak om hans baggrund og om hvordan det er, at være blevet en del af ASSA ABLOY Entrance Systems.

Hvad er din baggrund/hvor kommer du fra?

Jeg kommer med en teknisk baggrund som tidligere kørende tekniker, og det var jeg i 20 år. Jeg har så beskæftiget mig med ledelse de sidste 15 år, blandt andet som Teamleder og Manager i forskellige stillinger indenfor servicebranchen.

I de 15 år som leder, har jeg beskæftiget mig med udekørende teknikere, og har stået i spidsen for serviceorganisationer og været med til at økonomioptimere og strømline virksomheder, blandt andet hos IT-virksomheden Atea.

 

Hvorfor søgte du stillingen hos ASSA ABLOY?

Selvom jeg kommer fra IT-branchen, så matchede stillingsopslaget mig fuldstændigt. Det afspejlede alt det jeg kan, og alt det jeg gerne ville, og alt det jeg står for. Der var genkendelighed i opgaverne, og jeg følte mig fuldstændig tryg ved stillingen.

 

Hvad går dit arbejde ud på?

Jeg er regional Service Manager for Sjælland og øerne, og det betyder blandt andet daglig ledelse af +25 teknikere. For serviceteknikerne gør jeg meget ud af, at de skal se mig som deres ”Wing Man”. Jeg har deres ryg, og det skal de vide. Jeg tror på den moderne ledelsesstil, hvor vi spiller hinanden gode.

Det er meget vigtigt for mig. Det gør jeg bla. for at sikre en smidig og effektiv udførelse af daglige serviceopgaver og vi på effektiv vis får kundernes enheder op og køre hurtigst muligt og med så få gener som muligt.

Jeg skal naturligvis også tilsikre en høj kundetilfredshed, og ikke mindst sørge for at jeg har glade og tilfredse medarbejdere. Jeg har også tæt kontakt til ASSA ABLOYs kunder, og arbejder med at skabe gode relationer samt tilsikre at de får den service de forventer.

 

Hvordan er det, at være en del af ASSA ABLOY?

Det var som at komme hjem og ind i en familie. Selvom det er noget af en mastodont af en virksomhed, så er folk jordnære, og man mærker forankringen i den jyske muld. Jeg er blevet taget rigtig godt imod, og jeg kan mærke, at folk vil én det bedste. Vi er alle fælles om målet, og vi skal den samme vej hen. Der er en fantastisk ånd – vi er i samme båd, og det mærker man.