Teknisk support medarbejder til Hobro

/global/scaled/1000x436x0x128x1000x435/AAES-DK-Billeder_stillingsopslag-Servicedirektør_søges.jpg

Vil du være en del af et team, hvor vi bestræber os på at yde Danmarks bedste kundebetjening?

ASSA ABLOY Entrance Systems er Danmarks førende leverandør af automatiske indgangs- og udgangspartier samt industrielle docking- og portløsninger. 

Hos ASSA ABLOY tror vi på, at en fælles indsats og et velfungerende teamwork er kernen til en god arbejdsplads og sund forretning, derfor forventer vi, at vores kommende kollega har gode samarbejdsevner. 

Til Vores Knowledge Center søger vi en Teknisk support medarbejder som kommer til at indgå i et stærkt, integreret team, hvis primære arbejdsopgaver er teknisk support og behandling af reservedele(skaffevare). Du skal trives med at arbejde i et dynamisk arbejdsmiljø med en uformel omgangstone. Vi forventer, at du indeholder masser af energi og et positivt mindset, så du kan bidrage til et godt arbejdsklima. 

Din arbejdsplads bliver på vores kontor i Hobro og jobbet er på 37 timer pr. uge. 

 

Arbejdsopgaver 

  • Teknisk support til teknikere og kunder
  • Løsning af tekniske problemstillinger
  • Håndtering af teknisk dokumentation
  • Håndtering af garantiopgaver
  • Reservedelsbestilling af skaffevare
  • Modtage reservedelsordre fra teknikere og koordinatorer
  • Indkøb hos forskellige leverandører
  • Kontakt til leverandører i ind- og udland
  • Løbende tekniske ad hoc opgaver

 

Vi forventer, at du  

  • Er teknisk stærk elektrisk og mekanisk
  • Er uddannet elektriker, el-installatør, maskinmester eller tilsvarende
  • Gerne erfaring fra port branchen
  • Er struktureret og vedholdende
  • Er serviceminded med gode, kommunikative færdigheder
  • Er kommercielt bevist
  • Er ansvarsbevidst og løsningsorienteret
  • Sætter kvalitet i opgaveløsning højt
  • Er superbruger af Office-pakken
  • Gerne kendskab til AS400
  • Taler flydende dansk
  • Taler og skriver engelsk på et fornuftigt niveau 

 

Vi kan tilbyde dig: 

  • Gode kolleger, som skaber resultater sammen
  • En international virksomhed i udvikling
  • Et godt arbejdsklima, med trygge rammer og en uformel omgangstone
  • Gode lønforhold, pensionsordning samt sundhedsforsikring
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling  

 

Lyder ovenstående som noget for dig, så tøv ikke med at søge stillingen. Der er seneste ansøgningsfrist d. 20. oktober 2019. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Back Office Manager Benny Madsen på tlf. 2620 6059 eller HR-Manager Susanne Højbjerg på tlf. 2010 9749.

Søg stillingen her