Studentermedhjælper til HR og Marketing

/global/scaled/1000x436x0x191x1000x435/AAES-DK-Billeder_stillingsopslag-Landskrona_0061.jpg

Vores nye studentermedhjælper får ansvaret for selvstændige opgaver og vil referere til HR-Manager. Din tid skal deles mellem HR og Marketing, og vi forventer en arbejdstid på mellem 10-15 timer pr. uge.

Vi er yderst fleksible, så vi aftaler sammen hvad der passer bedst – også med dit studie. Der er mange muligheder for selv at påvirke jobbet, og få nye/andre opgaver alt efter din egen interesse, ønsker og behov for kompetenceudvikling.

 

Dine primære arbejdsopgaver:

  • Supporter HR med stillingsopslag, ansøgninger og lette screeningssamtaler
  • Sikre at vores personalehåndbog er up-to-date
  • Supportere ved implementering af nye systemer og politikker
  • Diverse ad-hoc opgaver indenfor HR
  • Hjælpe med at udarbejde indhold til de Sociale medier, Website og intranet
  • Udarbejde indhold til Nyhedsbreve og reference historier
  • Oversættelser af brochurer fra engelsk til dansk.

 

Kommunikativ profil med interesse for HR.

Det er essentielt for succes i jobbet, at du kan drive dine opgaver selvstændigt. Du fremstår yderst stærk i din kommunikation og du har gerne også en IT-indsigt, der gør det let for dig at navigere i nye systemer.

Vi forestiller os at du er på sidste del af din bacheloruddannelse – evt. lige startet på din kandidat. Vi lægger vægt på at du har viden indenfor HR, kommunikation og gerne jura.

Du er selvkørende, nytænkende og indeholder masser af energi og vedholdenhed. Du er fortrolig med MS Office-pakken og taler og skriver dansk flydende og engelsk på et højt niveau.

Vi forventer en arbejdstid på 10-15 timer pr. uge – efter gensidig aftale. Opstart hurtigst muligt.

Lidt om os:
Du kommer til at arbejde i et uhøjtideligt, men travlt miljø. Du får mange gode kollegaer på kontoret, hvor vi er ca. 50 medarbejdere. Vi har en kantineordning, hvor du har mulighed for at få et godt solidt måltid.


Ansøgning og yderligere information:
Har du lyst til ovennævnte udfordringer og har du det der skal til, er du velkommen til at sende din ansøgning til susanne.hojbjerg@assaabloy.com. Ansøgningsfrist 13.05.2018, men vi indkalder løbende til samtale. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte HR-Manager Susanne Højbjerg på tlf. 2010 9749