Servicekoordinator til ASSA ABLOY Entrance Systems, Herlev

/global/scaled/1000x436x0x191x1000x435/AAES-DK-Billeder_stillingsopslag-Landskrona_0061.jpg

Vil du være en del af et team, hvor vi bestræber os på at yde Danmarks bedste kundebetjening?

ASSA ABLOY Entrance Systems er Danmarks førende leverandør af automatiske indgangs- og udgangspartier, samt industrielle docking- og portløsninger.

Hos ASSA ABLOY tror vi på, at en fællesindsats og et velfungerende teamwork, er kernen til en god arbejdsplads og sund forretning, derfor forventer vi, at vores kommende kollega har gode samarbejdsevner.

Vores nye servicekoordinator kommer til at indgå i et stærk integreret team, hvis primære arbejdsopgaver er kundekontakt og koordinering af serviceaftaler. Du skal trives med, at arbejde med mange bolde i luften, og i et arbejdsmiljø med en uformel omgangstone. Vi forventer, at du indeholder masser af energi og et positiv mindset, så du kan bidrage til et godt arbejdsklima.

Din arbejdsplads bliver på vores kontor i Herlev, og jobbet er på 37 timer pr. uge.

 

Arbejdsopgaver

  • Daglig telefonisk kontakt med teknikere og kunder
  • Salg og koordinering af serviceaftaler
  • Koordinering af akutte opgaver
  • Planlægning af vagtskema og tidsregistrering af teknikere
  • Tilbagemeldinger i eksterne portaler
  • Oprette lokationer og installationer
  • Lave action request

Vi forventer, at du  

  • Er serviceminded med gode kommunikative færdigheder
  • Indeholder masser af energi og godt humør
  • Er ansvarsbevidst og løsningsorienteret
  • Er en holdspiller
  • Superbruger af Office-pakken og internettet
  • Bruger af Navision, Baan eller lignede
  • Taler flydende Dansk
  • Taler og skriver engelsk på brugerniveau

Vi kan tilbyde dig

  • Gode kolleger, som skaber resultater sammen
  • En International virksomhed i udvikling
  • Et godt arbejdsklima, med trygge rammer og en uformel omgangstone
  • Sundhedsforsikring, frugtordning og kantineordning
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling

 

Send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 24. september 2019. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Thomas Andrup Madsen på telefon 21 83 33 10.

Ansøg stillingen her