Projektkoordinator til Herlev

/AAES/DK/Billeder_stillingsopslag-kontor.jpg

ASSA ABLOY Entrance Systems, Herlev

Vil du være en del af et team, hvor vi bestræber os på at yde Danmarks bedste kundebetjening?

ASSA ABLOY Entrance Systems er Danmarks førende leverandør af automatiske indgangs- og udgangspartier, samt industrielle docking- og port løsninger.

Vi søger en dynamisk og teknisk funderet projektkoordinator/planner. Du kommer til at være ansvarlig for montageopgaver fra start til slut – dvs. fra tilbudsgivning (support til vores salgskonsulenter), tegninger og beskrivelser, til oprettelse og bestilling af ordren. Herefter at planlægge montagen, og følge op på arbejdets udførelse.

Du bliver et centralt omdrejningspunkt for kunder, leverandører, salgskonsulenter og montører. Din arbejdsplads vil være på vores kontor i Herlev, og du vil få direkte reference til Business Unit Manager Helle Lindved Jensen

Hos ASSA ABLOY tror vi på, at en fælles indsats og et velfungerende teamwork, er kernen til en god arbejdsplads og sund forretning. Du vil derfor blive en del af et stærkt integreret team, der har fokus på samarbejde og succes. Derfor forventer vi, at du har gode samarbejdsevner.

 

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Planlægning af montageopgaverne
  • Kontakt til leverandører/kunder/montører
  • Udregning af tilbud
  • Dokumenthåndtering
  • Planlægning af uddannelse af underleverandører

Vi forventer, at du:

  • Er udannet indenfor kontor eller besidder en kort teknisk uddannelse (gerne indenfor byggebranchen)
  • Har erfaring fra tilsvarende job
  • Er selvkørende, nytænkende og en holdspiller
  • Indeholder masser af energi og vedholdenhed
  • Trives med en travl hverdag, hvor ikke 2 dage er ens
  • Har et stort drive og en meget resultatorienteret personlighed
  • Har kendskab til tekniske komplekse produkter og byggebranchen
  • Kan tale og skrive engelsk på et fornuftigt niveau

Vi kan tilbyde dig:

  • Gode kolleger, som skaber resultater sammen
  • En international virksomhed i udvikling
  • Et godt arbejdsklima, hvor initiativ og medansvarsfølelse er i fokus
  • Fuldtidsstilling, løn efter kvalifikationer, pension, sundhedsforsikring og personalegoder
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling

 

Send din ansøgning hurtigst muligt og senest den 3. november 2019.

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at rette henvendelse til Business Unit Manager Helle Lindved Jensen på tlf. 2148 0554.

Ansøg stillingen her