Økonomimedarbejder med AX erfaring

/global/scaled/1000x436x0x117x1000x435/AAES-DK-Billeder_stillingsopslag-Colleagues meeting.jpg

Vi søger en selvstændig og effektiv økonomimedarbejder med AX-erfaring

Hos ASSA ABLOY Entrance Systems er vi ved at forberede os på, at konvertere til Microsoft Dynamics AX. Vi søger derfor en ny kollega, der har erfaring med AX – også gerne med implementering af AX.

Det essentielle for succes i jobbet er, at du kan håndtere mange forskellige opgaver på en gang samtidig med, at du leverer kvalitet i dine opgaver.

Du bliver en del af et mindre team, hvor vi har travlt, og det er derfor vigtigt, at du udover at have gode samarbejdsevner, også trives med at arbejde selvstændigt, da du får selvstændigt ansvar for dine opgaver.

Stillingen er en fuldtidsstilling og arbejdsstedet er på vores kontor i Hobro.


Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Afstemning af løn fra ekstern leverandør
  • Personaleadministration, kontrakter, kontakt til diverse leverandører, medarbejdere mv.
  • Diverse opgørelser, afstemning og afregning
  • Diverse koncern rapportering
  • Opbygning af Excel cuber
  • Diverse AD-HOC opgaver

 

 Vi forventer at du:

  • Har erfaring med AX, gerne med implementering af systemet
  • Har erfaring fra lignede job
  • Er fleksibel og serviceorienteret
  • Er detaljeorienteret
  • Kan arbejde selvstændigt og struktureret
  • Er rutineret bruger af office-pakken

 

Vi kan tilbyde dig:

  • Gode kolleger og et uformelt arbejdsmiljø
  • Et godt arbejdsklima, hvor initiativ og medansvarsfølelse er i fokus
  • Mulighed for både faglig og personlig udvikling
  • En international virksomhed i udvikling

 

Ansøgning og yderligere information:

Send din ansøgning via nedenstående link senest den 31. maj 2019. Vi forventer tiltrædelse snarest muligt, senest pr. 1.8.2019. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte HR-Manager Susanne Højbjerg på tlf. 2010 9749.

 

Ansøg stillingen her