Intern salgskonsulent til ASSA ABLOY Entrance Systems

/AAES/DK/Billeder_stillingsopslag/Colleagues%20meeting.png

Vil du være en del af et team, hvor vi bestræber os på at yde Danmarks bedste kundebetjening?

ASSA ABLOY Entrance Systems er Danmarks førende leverandør af automatiske indgangs- og udgangspartier, samt industrielle docking- og portløsninger.

Vi søger en ny kollega til vores team til en nyoprettet stilling i Hobro.  

Kendetegnet for jobbet er salg af opgraderinger og moderniseringer til vores eksisterende kunder. Du er i et tæt samarbejde med teknikerne og tilbyder vores kunder en driftoptimering.

Du skal udarbejde tilbud/løsninger, kalkulere samt lave opfølgning på tilbuddene til vores kunder. Derfor er det vigtigt, at du udover at være en dygtig og kompetent sælger, også har teknisk forståelse og ret hurtig kan tilegne dig indsigt i vores produkter.

Du får gode muligheder for at sætte dit præg på jobbet. Efter en kort introduktionsperiode satser vi på, at du arbejder selvstændigt og selv tager initiativ til nye idéer, som er velkomne.

Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Modtage informationer fra teknikerne på tablet samt telefon
  • Kalkulation samt tilbudsskrivning
  • Opfølgning på de tilbud du har udsendt
  • Stor kontakt til vores kørende serviceteknikere
  • Salgsstatistik og rapportering
  • Diverse ad hoc opgaver

Jobbet er på 37 timer pr. uge og dit primære arbejdssted vil være på vores kontor i Hobro.

Vi forventer, at du:

  • Har en høj grad af kvalitet i det arbejde du udfører
  • Har erfaring fra lignende job – og gerne inden for byggebranchen
  • Er handlings-og resultatorienteret
  • Ikke lader dig gå på af et nej i første omgang
  • Har en salgsbaggrund og stor erfaring med at gennemføre salget
  • Kan tale og skrive engelsk på et fornuftigt niveau

Vi kan tilbyde dig:

  • Gode kolleger, som skaber resultater sammen
  • En International virksomhed i udvikling
  • Et godt arbejdsklima, hvor initiativ og medansvarsfølelse er i fokus
  • Fuldtidsstilling, løn efter kvalifikationer, pension, sundhedsforsikring og personalegoder
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling

 

Send din ansøgning hurtigst muligt - vi behandler ansøgningerne løbende - og senest den 22. september 2019. Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Back Office Manager Benny Madsen på tlf. 2620 6059 eller HR-Manager Susanne Højbjerg på tlf. 2010 9749.

Ansøg stillingen her