Finance Manager

/global/scaled/1000x436x0x191x1000x435/AAES-DK-Billeder_stillingsopslag-Landskrona_0061.jpg

ASSA ABLOY Entrance Systems er Danmarks førende leverandør af industrielle docking- og portløsninger samt automatiske indgangs- og udgangspartier. Vi søger en selvstændig og dedikeret Finance Manager, som fremover vil få det samlede ansvar for den samlede økonomiafdeling samt Shared Service i hhv. Hobro og Herlev.

Vi er en del af en international koncern og i Danmark har vi 3 forretningsenheder, der hver for sig leverer regnskab og nøgletal til vores moderselskab i Sverige.

Du får det overordnede ansvar for at lede og videre udvikle vores økonomifunktion.

Dine vigtigste opgaver bliver at sikre, at vi til stadighed har korrekte perioderegnskaber og nøgletal samt formidle resultaterne til den øvrige ledelse. Endvidere at agere sparringspartner når det gælder optimering og videreudvikling af virksomheden.

Du får ledelsesopgaven for 7 medarbejdere.

Hos ASSA ABLOY Entrance tror vi på at en fælles indsats og et velfungerende teamwork, er kernen til en god arbejdsplads og sund forretning. Du vil derfor blive en del af et stærkt integreret team, der har fokus på samarbejde, sparring og succes, derfor forventer vi, at du har gode samarbejdsevner.

Dit arbejdssted vil primært være vores kontor i Hobro med enkelte dage om måneden i Herlev. Du får reference til Country Manager Mogens Holst.

Dine primære ansvarsområder bliver:

  • At drive en effektiv og agil økonomiafdeling, som til enhver til understøtter de enkelte business units.
  • Hands on ansvar og daglig ledelse for økonomiafdelingen
  • Overordnet ledelse og ansvar for den lokale IT-funktion.
  • Ansvarlig for budget, årsafslutning og rapportering i høj kvalitet og til tiden
  • Ansvarlig for overholdelse af gældende lovgivning indenfor regnskab, bogholderi samt øvrige administrative områder
  • Proaktivt medvirke til en effektivisering og optimering af arbejdsprocesser
  • Videreudvikle funktionen, så vi til stadighed har det rette team, de rette værktøjer og processer til at drive en effektiv organisation.

Vi forventer, at du:

  • Har erfaring fra en international virksomhed
  • Har min 3-5 års erfaring fra et lignende job
  • Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund
  • Indeholder masser af energi og vedholdenhed
  • Har et stort drive, er struktureret og analytisk
  • Har en team-orienteret og autentisk motiverende ledelsesstil
  • Har gode samarbejds- og kommunikationsevner
  • Kan tale og skrive engelsk på højt niveau, da dette er koncernsproget

Vi kan tilbyde dig:

  • Gode kolleger, som skaber resultater sammen
  • En International virksomhed i udvikling
  • Et godt arbejdsklima, hvor initiativ og medansvarsfølelse er i fokus
  • Løn efter kvalifikationer, pension, sundhedsforsikring og personalegoder
  • Gode faglige udviklingsmuligheder
  • En arbejdsadressen i Hobro med enkelte dage om måneden på vores Herlev kontor

Søg stillingen på linket nedenfor senest den 14. september 2018. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Country Manager Mogens Holst på tlf.nr. 2033 0093 eller HR Manager Susanne Højbjerg på tlf. 2010 9749.

Ansøg her