De produkter du kender og stoler på – er nu samlet under et brand

/global/scaled/1920x831x0x69x1000x435/AAES-common-files-banners-ASSA-ABLOY-article-core-1920x960.jpg

Hos ASSA ABLOY Entrance Systems har vi besluttet at samle alle vores produkter, ydelser og personer under ét brand, for at sætte nye standarder for kundeoplevelsen.

For kunderne betyder det at Besam, Crawford, Albany og Megadoor bliver rebranded som ASSA ABLOY. Målet er at øge kendskabet og eksponeringen af vores omfattende globale portefølje af produkter og ydelser, og at gøre flere opmærksomme på vores kompetencer og muligheder, for at tilbyde komplette løsninger, med innovative automatiserede indgangsløsninger.

Vores brands i ASSA ABLOY-familien har hver især haft, og opnået stor succes og markedsgenkendelse ved at sætte branchestandarden for sikkerhed, adgangskontrol og praktiske løsninger. Vores brands Besam, Crawford, Albany og Megadoor blev grundlagt i 60'erne og 70'erne. I flere år er de konsekvent blevet knyttet sammen med ASSA ABLOY-brandet, hvilket har betydet en naturlig association mellem disse brands i branchen.

"Markederne ændrer sig hele tiden, og vores kunder har hverken tid eller lyst til at holde styr på en lang liste over leverandører, uanset hvor gode leverandørerne er. I dag har de brug for stærke partnere. Under ét brand kan vi endnu bedre udnytte vores størrelse og dækning af markedet. Kunder over hele kloden kan i den grad drage fordel af at have én og samme leverandør af alle former for automatiserede indgangsløsninger", siger Juan Vargues, Executive Vice President ASSA ABLOY & CEO ASSA ABLOY Entrance Systems. Produkterne og medarbejderne er de samme - bare under ét og samme brand for alle indgangsløsninger.