ASSA ABLOY vinder pris for enestående Branding

/AAES/DK/Nyheder/dmi_Banner%20website.jpg

ASSA ABLOY er blandt de 13 vindere af dmi: Design Value Awards i 2019. Den ærede omtale anerkender koncernens succes med at konsolidere deres brandidentitet, og skabe konsistente brugeroplevelser, på tværs af alle virksomhedens berøringspunkter.

Priserne, der blev annonceret 16. september 2019 ved en ceremoni i Boston, Massachusetts, USA, anerkender de virksomheder, der har leveret betydelig værdi, gennem design.

Med et traditionelt fokus på ingeniørarbejde, løftede ASSA ABLOY opgaven med at prioritere design, for at forbinde de mange erhvervede Brands, til én samlet brugeroplevelse, og derved skabe et harmoniseret økosystem af relaterede Brands. 

Læs hele artiklen på vores globale hjemmeside her

Som den længst stående globale institution, har DMI en eksklusiv position indenfor Design og design/innovation. I 44 år har DMI været en aktiv fortaler for den strategiske værdi af Design. Organisationen samler undervisere, forskere, designere, innovatører og ledere fra alle designdiscipliner, brancher og hjørner af planeten for at lette transformationen, organisatoriske ændringer og designdrevet innovation. Læs mere om dmi på www.dmi.org.