Optimering af shoppingoplevelsen

Det nye Metro-marked i St. Pölten er designet til at gøre det mere tilgængeligt, lettere at navigere rundt i og nemmere for shoppere at handle sammenlignet med en almindelig Metro Cash & Carry. Imens andre Metro-butikker har høje hylder og et begrænset overblik for kunderne over, hvor lager er, er den nye St. Pölten-butik meget mere brugervenlig.

Butikken har lave hylder med store, klare skilte for nem navigation. En café i centrum af butikken giver et sted, hvor kunderne kan tage en pause, få en kaffe eller bare få overblikket, og dens centrale position giver en følelse ro i hjertet af butikken.

Informationsskranken og kasserne ligger ved siden af ind- og udgangen, hvilket skaber et let adgangspunkt for kunderne, da de kan se dem med det samme, de går ind i butikken.

Butikken er ikke bare let at navigere rundt i, den er også et behageligt miljø at handle i. Shoppingområdet forbedres ved at reducere de køleområder med ca. 50%. Kun varer, der virkelig har behov for at blive holdt koldt, er i køleområder, og disse adskilles fra det største shoppingområde med isolerede, automatiske indgangs- og udgangsdøre. De automatiske døre styrer kunderne gennem køleområderne og forhindrer trafikpropper og unødvendig åbning. Det betyder, at kunderne er mere komfortable, mens de handler og derfor vil blive længere.

Som Andreas Prehal fortæller os, "før havde vi et standard cash & carry-marked, nu har vi nu en shoppingoplevelse."

Et produkt til enhver opgave

Se vores komplette udvalg af indgangsløsninger online, komplet med produktdata og tekniske oplysninger til download. Find løsningen for dig.